Przejdź do treści

Umów wizytę

Wybierz komórkę i lokalizację

Urząd Stanu Cywilnego

  • Obsługa spraw z zakresu stanu cywilnego - stanowisko nr 1
    Brak dostępnych terminów
    zgłoszenie urodzenia dziecka, zawarcie związku małżeńskiego, zaświadczenia z akt stanu cywilnego, imiona i nazwiska inne sprawy
  • Obsługa spraw z zakresu stanu cywilnego - stanowisko 2 - odpisy aktów i transkrypcje
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 171
    odpisy aktów stanu cywilnego transkrypcje aktów stanu cywilnego (wpisanie zagranicznych aktów w polskie księgi)
  • zgłoszenia zgonu i odpisy aktów stanu cywilnego
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 470
    zgłoszenie zgonu odpisy aktów stanu cywilnego

Wydział Organizacyjny

  • potwierdzenie profilu zaufanego
    Brak dostępnych terminów
    Umawianie wizyt do potwierdzenia profilu zaufanego.

Wydział Planowania Rozwoju i Ochrony Środowiska

  • Obsługa Punktu konsultacyjno - informacyjnego Programu "Czyste Powietrze"
    Brak dostępnych terminów
    Obsługa Punktu konsultacyjno - informacyjnego Programu "Czyste Powietrze"

Wydział Podatków i Opłat

  • Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - stanowisko nr 1
    Brak dostępnych terminów
    Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - składanie deklaracji, informacji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
  • Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - stanowisko nr 2
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 1091
    Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - składanie deklaracji, informacji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
  • Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - kontrola podatkowa
    Brak dostępnych terminów
    Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - kontrola podatkowa
  • Podatek od środków transportu
    Brak dostępnych terminów
    Podatek od środków transportowych - zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta, określenie wysokości zobowiązania

Wydział Spraw Komunalnych Referat Gospodarki Odpadami

  • Obsługa gospodarki odpadami - Kierownik
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 840
    1. Złożenie, korekta, zmiana Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Złożenie wyjaśnień w sprawie prowadzonej kontroli dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Wpis/ zmiana wpisu do Rejestru działalności regulowanej. 4. Rozłożenie na raty opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 5. Inne sprawy związane z odbieraniem odpadów.
  • Obsługa gospodarki odpadami - płatności i egzekucja należności
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 6584
    1. Złożenie, korekta, zmiana Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Płatności, egzekucja opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Wydanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4. Inne sprawy związane z odbieraniem odpadów.
  • Obsługa gospodarki odpadami - stanowisko ds kontroli
    Brak dostępnych terminów
    1. Złożenie, korekta, zmiana Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Złożenie wyjaśnień w sprawie prowadzonej kontroli dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Inne sprawy związane z odbieraniem odpadów.

Wydział Spraw Obywatelskich

  • Ewidencja ludności i działalność gospodarcza
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 121
    1. Złożenie wniosku o zameldowanie/wymeldowanie. 2. Zaświadczenia z ewidencji ludności. 3. Udostępnienie danych osobowych. 4. Numer PESEL - zwykły NIE UKR 5. PESEL UKR - rezerwacja telefoniczna 061 8 130 011 wew. 58 6. Ewidencja działalności gospodarczej
  • Koncesje alkoholowe i licencje TAXI, wymeldowania administracyjne i wnioski o ujęcie w rejestrze wyborców
    Brak dostępnych terminów
    zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych licencje TAXI wymeldowania administracyjne wnioski o ujęcie w rejestrze wyborców
  • Dowody osobiste - stanowisko nr 1
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 68
    1. Przyjmowanie wniosku o wydanie dowodu osobistego 2. Odbiór dowodu osobistego 3. Zgłoszenie utraty/ zniszczenia dowodu osobistego 4. Kradzież tożsamości 5. Zawieszenie/ odwieszenie e-dowodu 6. Nadawanie PIN/PUK
  • Dowody osobiste - stanowisko nr 2
    Umów wizytę Liczba dostępnych terminów: 54
    1. Przyjmowanie wniosku o wydanie dowodu osobistego 2. Odbiór dowodu osobistego 3. Zgłoszenie utraty/ zniszczenia dowodu osobistego 4. Kradzież tożsamości 5. Zawieszenie/ odwieszenie e-dowodu 6. Nadawanie PIN/PUK

Pliki cookies

Nasz portal (Portal) korzysta z plików cookies, potocznie nazywanych ciasteczkami. Używamy ich w celu dostosowania zawartości Portalu do preferencji użytkownika (Użytkownika). Możesz zezwolić na wykorzystywanie przez nas wszystkich plików i przejść do Portalu – korzystając z przycisku „Akceptuję cookies”.

Korzystając z przycisku „Odrzucam opcjonalne” możesz wskazać, że nie chcesz akceptować żadnych plików cookies, w związku z czym przechowywane będą tylko te, które są niezbędne do działania Portalu.

Możesz dostosować wykorzystywanie plików cookies do swoich preferencji, zaznaczając wybrane przez siebie cele przetwarzania plików cookies - korzystając z przycisku „Ustawienia cookies”.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies oraz w Polityce prywatności.

Panel dostosowania cookies

Portal korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania oraz dostosowania go do preferencji użytkownika (cookies statystyczne, wydajnościowo-analityczne i funkcjonalne).

Administratorem Państwa danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Luboń, 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2.

Ustawienia cookies

Ułatwienia dostępu: